Відділ оптових продажів: +38 (063) 868 68 87 +38 (063) 506 90 53 HIMOBI Миколаїв
Пн-Пт: 9:00-17:00, Сб: 10:00-16:00
Зараз на сайті:
реєстрація вхід

Гарантія

Умови гарантії

Під гарантією мається на увазі заміна, ремонт або повернення вартості * запчастини, має початковий дефект, який виявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки). Встановлені запчастини, що були у вжитку, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягають **. Гарантія не поширюється на термін служби деталі ***.

Повернення бракованого товару від 10 $ висилається за наш рахунок.

Товар вартістю до 1 долара поверненню не підлягає.

Термін гарантії на комплектуючі для роздрібних покупців: на дисплеї - 1 місяць, на всі інші комплектуючі - 14 днів (для великого опту - 2 місяці) з моменту покупки. Гарантія на АКБ: для роздрібних клієнтів - 2 тижні, для оптових клієнтів - 1 місяць

** ціна деталі відповідно до прайс-листом на момент розгляду

** запчастини, які мають навіть незначні пошкодження (вигини на шлейфах, сліди пайки, не коректною установки і т.п.)

** Термін служби запчастин багато в чому залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальність за якість установки і не надає гарантію на термін служби.

Комплектуючі підлягають поверненню або обміну при:

  • Збереження товарного вигляду (наявність не пошкодженою нашої гарантійної пломби або штампа і захисних плівок).
  • Відсутності слідів пайки і будь-яких слідів ремонту.
  • Відсутності механічних пошкоджень товару (подряпини, тріщини, відколи, потертості).
  • Наявності документів, що підтверджують факт купівлі товару у нас.

Гарантія не поширюється на:

  1. Паяні мікросхеми.
  2. Дисплеї і сенсорні скла, на яких знімалася або відсутня захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям плівки!);
  3. Комплектуючі з паяними контактними майданчиками, механічними пошкодженнями (сколами, тріщинами, подряпинами, битими кристалами, сильними вигинами і т.д) і комплектуючі з присутністю будь-яких ознак пошкоджень.
  4.  Комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо).
  5. Комплектуючі, мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані;
  6. При відсутності повної комплектації купленого у нас товару.
  7. У разі неправильної експлуатації обладнання.

Умови обміну:

Заміна шлюбу здійснюється після попередньої діагностики. Товар приймається на експертизу терміном від 1 до 14 днів. При поверненні необхідно вказати причину несправності або повернення (якщо товар робочий). У разі недотримання умов гарантії обмін не проводиться. Бракований товар змінюється на аналогічний. Якщо товар в даний момент відсутній на складі, то відбувається повернення вартості * або обмін на інший товар (за бажанням клієнта).

* Ціна деталі відповідно до прайс-листом на момент рекламації.

Деталі, що встановлювалися на телефон (планшет і т.п.) і / або вживані (незалежно від терміну), поверненню або обміну не підлягають.
Гарантія не поширюється на термін служби деталі. Ми не несемо відповідальність за кваліфікацію майстра і акуратність власника телефону (планшета і т.п.)