Відділ оптових продажів: +38 (063) 868 68 87 +38 (063) 506 90 53 HIMOBI Миколаїв
Пн-Пт: 9:00-17:00, Сб: 10:00-16:00
Зараз на сайті:
реєстрація вхід

Доставка

 

Ми постараємося доставити Ваше замовлення в будь-який регіон України!

Порядок оформлення замовлення

Виберіть товар з представлених в нашому інтернет-магазині і додайте їх в корзину, натиснувши на кнопку "Купити". Замовлення також можна оформити будь-яким зручним для Вас способом (viber, telegram, e-mail, по телефону, через інтернет-магазин). Після цього потрібно заповнити інформацію для доставки і вибрати найбільш зручну поштову службу. Товар знаходиться в резерві не більш 3 робочих днів з моменту оформлення замовлення.

Наші менеджери зв'яжуться з Вами, проінформують щодо наявності товару на складі, скажуть точну суму Вашого замовлення та реквізити для оплати.

Всі замовлення відправляються після надходження оплати, при наданні докази оплати або фактичного надходження грошей на рахунок. Після оплати ми відправимо вам замовлення зручним для Вас способом. Наша компанія здійснює доставку по всій території України. Ми працюємо зі свого складу і відвантажуємо товари день в день. Якщо замовлення оформлене до 15:00 і оплачений до 16:00, то ми його відправляємо в той же день. Замовлення, зроблені у вихідні та святкові дні, обробляються на наступний робочий день.

 

Просимо звернути вашу увагу, доставка не є частиною товару, що купується і оплачується окремо покупцем. Відповідальність за якість доставки товару покладається на обрану вами службу або спосіб доставки. З метою безпеки і своєчасної компенсації збитків, пов'язаних з пошкодженням чи втратою вантажу при перевезенні транспортними компаніями, в обов'язковому порядку буде проводитися страхування вантажу на повну вартість. Якщо Ви бажаєте відмовитися від страховки вантажу, будь ласка, проінформуйте нас! В іншому випадку страховка буде діяти за замовчуванням.

Якщо ці поштові служби не представлені в вашому місті або ви хочете скористатися іншою службою, якої немає в списку, зверніться до наших менеджерів з продажу. Якщо ви хочете скористатися доставкою автобусом або маршрутним таксі, в такому випадку всю відповідальність за доставку товару несе сам покупець. Вартість доставки не входить в ціну товару і розраховується відповідно до тарифів обраних Вами служб доставки. Доставка є послугою, не пов'язаної із замовленням. Вона не вважається частиною товару, що купується. Всі претензії до якості придбаного товару розглядаються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" і гарантійними зобов'язаннями компанії.

Замовлення з формою оплати "післяплата" оплачуються частково в розмірі 70грн (на випадок, якщо клієнт вирішить відмовитися від свого замовлення після відправки).

Замовлення дропшіппінг, сума яких становить менше 350 грн, не оформляються.

Мінімальна сума замовлення для відправки по Україні від 600 грн

Новая Почта

Накладений платіж. При отриманні ви оплачуєте вартість замовлення та комісію за зворотний переклад грошей за тарифами "Нової Пошти" (вартість доставки + 2% від суми + 20 грн). Якщо Ви робите замовлення післяплатою, то попередньо оплачуєте суму доставки 70грн за доставку.

Передоплата. На банківський рахунок в Приватбанку (номера рахунків для оплати повідомляються додатково). Якщо хочете щоб ваше замовлення поїхав день в день, то оплата повинна надійти до 16:00.

Безкоштовна доставка Новою Поштою для роздрібних покупців сума замовлень яких становить от 5500 грн.

Вартість доставки залежить від ваги і об'єму посилки, а також від адреси одержувача. Мінімальна вартість доставки до відділення Нової Пошти - 30 грн(https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify).

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії, замовлення зберігається на складі не більше 5 робочих днів, після чого повертається назад! Якщо посилка не відправлена ​​назад, то починаючи з 5 дня, вартість зберігання вантажу на складі Нової пошти становить 20% від вартості послуги перевезення за кожен день зберігання. На 26-й календарний день зберігання посилки в місті одержувача вантаж буде утилізовано. Отримати замовлення може тільки людина, зазначений в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно мати при собі посвідчення особи!

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром, вам необхідно зробити наступне:

  • подати претензію в транспортну компанію за пошкоджений товар / посилку згідно вартості, зазначеної в товарній накладній, c обов'язковим подальшим збереженням копії претензії і всіх супутніх документів для підтвердження звернення;
  • сповістити транспортну компанію і сфотографувати пошкоджений товар або посилку;
  • зажадати від транспортної компанії безкоштовний повернення і повторну доставку товару або зафіксувати звернення для подальшого відшкодування витрат.

Зверніть увагу, продавець не несе відповідальності за товар після відправки замовлення за вказаною клієнтом адресою. Наша гарантія не поширюється на пошкоджені товари під час доставки і є обов'язком компанії доставки. У зв'язку з цим, будь ласка, перевіряйте вашу посилку відразу ж після отримання в присутності співробітників компанії або кур'єра. Наша компанія не несе відповідальності за будь-які недоліки в комплектації, виявлені після того, як ви прийняли замовлення. Якщо ваше замовлення було втрачено службою доставки, звертайтеся безпосередньо до вашої служби доставки. Проте, візьміть до уваги, що вони будуть компенсувати втрачену продукцію тільки в межах страхової суми, зазначеної в рахунку.

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні посилки в офісі служби доставки! Ми не приймаємо претензії, якщо посилка була розкрита після того, як ви забрали її з офісу служби доставки і розкрили пізніше.

З огляду на великий досвід в роботі з регіональними клієнтами, ми приділяємо особливу увагу процесу доставки вантажу! Ми пред'являємо додаткові вимоги до упаковки. Ви отримуєте товар в запечатаних коробках, це забезпечує повне збереження вашого замовлення. Після оплати і відправки вашого замовлення, наш менеджер повідомить вам номер квитанції про відправлення, за допомогою якого ви зможете отримати ваше замовлення. Щоб перевірити, чи прийшла посилка до вас, досить передзвонити в офіс поштової служби. Всі телефони і адреси місцевих представництв компаній опубліковані на офіційних сайтах компаній.

Після передачі вантажу ми сповіщаємо Вас:

  • про дату здачі;
  • повідомляємо номер декларації;
  • про плановану дату приходу товару до вашого міста.

Ми хочемо, щоб процес покупки став для Вас більш зручним і з мінімальними витратами Вашого часу!